Tack

Allt löser sig, alla jobbig tankar och alla skuld känslor över dig for bort som vinden för bort ett litet löv<3

Jag är glad över att du har gått vidare. Hoppas du som jag kommer minnas dom fina stunderna tsm. Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Och jag hoppas hon ger dig allt jag inte kunde ge dig<3 För du är värd så mkt mer än vad jag visade dig. Och hoppas med tiden vi kan se varandra i ögonen och allt känns okey :) Du är en underbar människa <3 :)
.
.
.


Pussbaii<3

jag skriver det här på bloggen för att jag menar det och jag står upp för vad jag känner/tycker osv. kanske lite väl öppet om mig och henkes relation men jag vill visa alla att jag är ingen känslor kall hora som många har stämplat mig efter allt som hänt med Henke. Men det e inte så simpelt att skiljas från nån man left med i 11månader. Så hoppas alla förstår :)

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0