It's just a trip, not a way to ease your pain!

Hejhej :)
Idag har jag varit i bjur ett tag, sen for jag hem för att vila upp mig :) Har varit borta i över 2 veckor.. Det börjar ta på psyket :( Så idag när jag kom hem var det rikigt sköönt kan jag lovah! :D Har hunnit fixa med räkningar och klipp mer än halva gräsmattan ^^ Känns bra att göra nått nyttigt :P Ska försöka sova snart så jag orkar upp i morgon, tänkte försöka hinna rida Hotshot innan jag och mamma far till stan och handlar ^^  Idag har varit en bra dag :) Dock saknar jag älsk... :( Meen man får ta det onda med det goda, man måste vila ibland oxå. Jaja Pussbaii<3

Jag idag :)

Jag i Fredags innan jag hoppade på färjan till umeå :P

It's just a trip not a way to ease your pain
Self help...tell another shrink the same damn thing
Until you decide to drop again !


Kommentarer

Trackback
RSS 2.0