Staaaaaahhhn

Heeey :)
.
Varit på stan hela dagen med mamma, köpt lite grejer men inte så många :) Är as nöjd, Dock börjar jag ha sjuk många peace märken :O HAHA Meen dom lär ju bli omorderna snart så lika bra att samla på sig några nu (A) :P
.
Köpte 2st tröjor :D Den med The Beatles på var på Rea men Pinkisen var inte det men den har jag velat ha as länge då jag typ lyssnat på dom i över 1års tid nu :P :D Är så nööjd ^^
.
Var as kul att va med mamma på stan, dock lite slitigt då man bara sovit typ 2 timmar :/ meeen redbull och koffeinet löste allt ju ;)
.
Nu vill jag till älsklingen, MEEEEEN ska inte till Bjur tidigaste i morgon :( Vet att jag e skum som inte bara far i väg till honom. men jag känner mig själv så måste jag va i skogen ett tag. Måste ah trååkigt ett tag rättare sagt ^^ :)
.
Nu ska jag lägga Martin, sen ut med hottisen (L)
.

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0