Köpt alkohol :O

Heyhopp :) Varit i Nerpes idag ;O även köpt alkohol :O OMG !! känndes endå fränt att va på bolaget och få köpa själv :P Dock får jag bara köpa allt under 20 %... men jag brukar ju endå supa på cider ibland så det gick ju fiiint ;D ska ju bara fin dricka ikväll :) :) Har ju feber och grejer, men tänker ej låta det förstöra min dag :P så får dricka med mycket måtta och ta det lungt och inte springa runt för mkt ^^  vet att man ej ska dricka när man har feber men kommer nog inte våga elr förstå nått om jag inte får lite oblygsamhets medel i kroppen :P hahaha x) just nu fryser ja lite men annars mår jag bra :) haha alla inlägg handlar om min feber LOOOOLS xD jaja vi hade endå skoj då vi sprang runt på affärerna :P köpte inget speciellt, lite lakrits till min mor och lite annat :) :) Pussbaii<3


jag är sjukt blek asso :O :O

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0