Långa nätter och ännu längre dagar. Sover men inget försvinner.

Meheheheheeee!!
har tagit hand om Shalome i natt :) var mysigt att va mitt ute i skogen utan täckning och internet och bara se film och mysa med Hund valparna<3  så mysig och söt är dom, satt typ i 2 timmar och bara myste med dom :] gillar verkigen små bäbis djur :) Längtar tills jag köper en liten vit pudel hona som ska bli Yumyums fru, och dom ska ha massa barn<3 Och sen då Yumyum blir gammal ska jag behålla en liten hane efter han som jag ska behålla. Jag vill för evigt behålla yumyums blod brevid mig thihihi låter lite sjukt men det e bara en såndär grej jag vill (A) :)
Nu ska jag ut till Hotshot, ska borsta och pyssla om honom.. för jag tror inte det går att jobba honom för det e så halt ute :( och vi har ju inga skor så då finns det inga broddar att räkna med så det suger ju :/ typ den enda dåliga med att hästarna barfota :) :)

Älskar dig yumyum<3 (fan va rädd han såg ut på bilden :()


Kommentarer

Trackback
RSS 2.0