what ever, i keep on smiling.

Tack, Tack så sjukt mkt.
Åååå drömmar. jag hatar dom. drömmde att han sa till mig att han inte älskade mig längre, just då han sa det hoppade jag ut ur bilen vi satt i och när jag nuddade marken dog jag. Å vad jag önskade det hände på rikigt. vill inte känna allt jag känner. vill bara bort, långt bort. ta nästa flyg till vars fan som hälst och bo på gatan. hade jag vågat hade jag gjort det. är så less på allt. vill inte leva här. ingen saknar än, inget gör än glad. Och allt som händer e bara så fuck up. jag önskar så sjukt mkt att jag var i dina armar. om 9 dagar har det gått en månad. ursh... jag vet inte äns själv hur jag orkar vakna i bland.
Och mamma, på en jävla sekund förvandlades du till vad du har varit. samma jävla fitta som för ett år sen. trodde du hade mognat som jag försöker göra. men bara för att jag inte orkar städa bort en skit grej ska du göra världens största grej av det. OCH JAG ORKADE INTE MED ATT BLANASERA DIG en jäävla gåång. Ååå hate, och du ska kalla dig mogen osv.... fattar inte hur du äns tror det. vill bara sätta mig på golvet och grina floder. men fuck that man måste va stark.


Kommentarer

Trackback
RSS 2.0