Vänder han mig ryggen till på ett snyggt sätt?

SATAN vad jag är less!! Denny bad mig nyss skaffa ett eget liv... inte på det sättet att han gjorde slut men på så sätt att han vill inte att jag blir berör av det han gör, och säger osv.... Jag ska typ inte bli berör av hans val i livet. Det känns ju bra.. :S Tänk om det bli så nu att vi skaffar en egen lägenhet tsm och han väljer att börja om med allt. Då ska jag inte bry mig? han kommer ju få mig hur känslo kall som hälst. Kommer ju fan inte bry mig om han har det jobbigt om jag oxå hadet jobbigt just då. Jag vet inte om han har tänkt igenom det här. men som det känns nu så gör han slut med mig sakta... Nää ursh den killen får mig att må dåligt.. sjukt dåligt just nu. Han säger att han inte vill vara min "lycka" elr min glädje. för mig är det självklart att min pojkvän är det. Om han nu som ikväll inte vill snacka med mig av tragiska anledningar så blir jag ledsen och upprörd... Jag känner efter att ha stått där med 50 ton jobbigheter och nu behöver han inte att jag står där längre för han har andra som hjälper han så vill han knuffa iväg mig. Typ bli av mig med på ett snällt sätt. Jag känner nu att jag måste ta mitt pick och pack, mina känslor och kärlek... och hålla det hårt... för annars kommer han ta av mig allt. Han är mer ego nu än förut, nu vill han att jag ska va ego... JAG VILL INTE!! och framförallt så förstår jag inte!!!  
 

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0