Älska din fiende som din nästa

ÄR SÅ JÄVLA LESS PÅ FOLKET! vi är så dumma, vi har så kort perspektiv, vi ser inte vad det är som händer? vi kan inte se det fina men inte heller det hemska, Vrf kan vi inte uppsakatt lendet från en främling? vrf ska vi trycka ner dom vi inte tkr lika mkt om. vrf kan vi inte hjälpa dom som har det svårt och vrf kan folk inte se sig själva och lita påvarandra. Jävla SKIT!! gillar alla på denna jord, skulle min värsta finde komma till mig och visa sig svag skulle jag inte va dum med den! Men jag vet många som hade sparkat dom i ryggen, sårat dom mer och lämna som liggandes. Känner mig lycklig men känner att värlen är förvriden, värklighets uppfattningen är hel skum! Nu önskar jag mig själv lycka till och alla dom jag träffat i helgen ni måste kämpa för alla kan bara ni vill. Pussheydå!
 
 
 

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0