Drömmen säger?

Fy fa, bring it on! Äckligaste drömmen på länge... Först tvingas man flytta till Stockholm pga behandlingshem/psykavdelning, jag går ut bakvägen första natten och sätter mig i en gränd, sitter där och halvsover. Sen bestämmer jag mig för att gå in igen, kommer fram till dörren (den är upphöjd så man måste klättra för att ta sig upp.) då kommer det 2st utlänska killar och jag säger -jag vill inte ha nått bråk dom bara ler. och börjar jaga mig. Jag hinner hoppa in i byggnaden. där sitter den än äldre tönt och läser tidningen. han ser rädd ut, och jag springer för jag tror han är för mesig för att hjälpa mig. Men när jag just kommer ut ur byggnaden kommer han på en post moped och plockar upp mig. Och då tänker jag HAN FATTADE, han är ingen jävla tönt. Och sen säger jag Fy fan va jag är smutsig, det blir ju så när man flyttar till en stor stad, Ursh!


Kommentarer

Trackback
RSS 2.0