Dansa som en fjäril Och stick som ett bi

Heeeey, SORRY!!!! har varit borta hela helgen så inte kunnat blogga :( Men jag har iaf varit istan med Matte, Jenny, Alex, Ulf, Frida, sebbe Och Träffade oxå Rasmus <3 :D :D Och typ många fler men kommer inte ihåg namnen... sry (A) ahaha
Och jaah vad har jag gjort i helgen, VARIT FULL?!??!?!?! hahaa ^^ Hade iaf skoj :) :) Länge sen man var bortom mars ;D HAHA x)
Och i Torsdags gjorde Matte sjukt god mat kan jag lovah !! Måste säga att jag har haft skoj och inte tänkt på allt det där som jag inte ska skiva om på bloggen (A) Känns fett sköönt!!!
När Människan Berövats allt är hon inte längre i någons våld. Hon är fri igen
Matte lagar mat (Y)
Matte lagar mat igen!
¨
Matte och Jenny i kyrkan! :D
Jenny hon ser Glad?? ut :D
NomNomNooom!!!!
Dom gillare (Y)
Sen somnade sebbe xD
Och jenny på Torsdagen, Tkr hon är sööööt när hon sover :] :D

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0