jag gråter för dig, för mig. för allt inte är självklart och mycket svårt!

 
 
Heej! 
 
Idag är en skit dag!! har inte ätit nått än... tror endå det är drf jag känner att allt är skit! Blev ingen praktik idag... men i morgon blire att springa dit och jobba på :) 
Nu ikväll ska jag plugga en massa och sen kanske gå på en långpromenad med Yumyum (L)  Och sen laga nån mat så man bli mätt i magen ;D haha 
 
Juste, nu är allt med flytten bestämt, ska börja att bo med bby i stennäs och sen så fort vi hittat en lägenhet i Umeå så flyttar vi dit :) Känns så underbart skönt att komma i från Bjurholm! Det är för mkt knark och alkohål här... verkligen FÖR MKT!!  Det känns tråkigt att bo längre ifrån Familjen, men jag får ta den onda med det goda nu. 
 
Jaja Pussbaii<3
 

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0