Puss

Hej bloggas!! 
 
Igår var jag med Marina på Forslunda :) Och på Torsdag ska jag va med hon igen (L) Ska bli hur kul som hälst ^^ Och kanske om hon vill ska hon få bli "skötare" på Achilles!! :D Ska ju bli as skoj att börja rida med nån igen!!  Känns så sjukt skönt att hon oxå är nykter nu, typ YEEEH!! jag får behålla en av mina bästa vänner<3 Jävla glad jag är!!  
 
Festen i Lördag var hur skoj som hälst!!! Dock glömmde jag ta bilder... Men endå!! var jessica rabbit :P Jag vann pris i sexigaste utklädnad. Men det är helt sjukt, jagkännde mig full fast jag inte hade drukit en droppe alkohål. Så ennu ett bevis att alkohål inte påverkar än mer än vad man väljer ;) ;)  Dock har jag inga ögon bryn längre.... :'(
 
Idag har jag Varit på praktiken, och Jobbat Hotshot Parelli :P Det har varit en bra dag!! See Yahhh Puss
 
 

 
FAAAAN va snygga vi är... NOOOT!! (A)

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0