Ärlighet är den egenskap jag vill ha, hellre dum och ärlig än lögner och trevlighet !

 
 
 
Heeej!!
 
Jag är som jag är. men nått jag tänkt på är vrf folk reagerar på att jag skriver på min blogg att jag inte gillar endel människor? Mena de är ju inte så att jag är falsk och snackar med människan irl och skkriver om henne här sen. utan jag undviker henne och vill inte ha med den människan att göra. Det är ju uppenbart att jag inte gillar den på det sätt jag behandlar den. (jag är inte elak och säger dumma saker utan jag säger bara det jag tycker if nån ifråga sätter). Jag är inte tvingad att gilla alla, och jag tänker inte va som alla andra brudar och bara le och va trevlig när vi ses och snacka skit med alla andra om den dom ogillar, Mena hon VET att jag inte gillar henne. Alla andra tycker om henne, Det är helt okey för mig, (gillar inte att Denny gillar henne men det får jag ju leva med) Och om alla andra vill va med henne så får dom väl gå ifrån mig elr det som händer på rikigt är ju att jag går ifrån dom. Och om inte alla kan fatta att jag inte vill ha människor jag inte gillar där jag bor tycker jag dom ska tänka om. Nu är det här i det förgångna... Och inget jag direkt bryr mig om på så sätt... Dock vill jag inte att folk säger åt mig att hon är bra och hon är snäll, för det är en lögn i mina öron ... Joo hon är snäll och oskyldig men det är bara ytan. Hon ljög mig rakt upp i ansiktet och hon var inte min vän då så vrf tror ni att jag vill vara vän med nån som ljuger nu?  Lögner tar mig ifrån verkligheten, Och mitt mål är att leva i verkligheten. Dom som ljuger kan få vara med dom som vill leva i sin fantasi värld!! 
 
 
 
 
Och nu för att ingen ska gå galen på mig över att jag skrev det här så ska jag göra det tydligt! Det här är INTE riktat till henne på nått vis utan det är till DOM som har ifråga satt mig om vrf jag inte gillar att hon är här och även ifrågasatt vrf jag ogillar henne. Det är inte bara henne jag ogillar men jag tänker inte dra upp fler som jag inte vill ha i där jag bor för det medför bara lidande för dom om dom tar åt sig. Och om hon tkr det är jobbigt att jag ogillar henne som är jag oxå en människa och hon får prata med mig. Jag hatar henne inte men i nu läget är hon en människa jag inte vill ha med att göra friviligt. Okey hoppas ni förstår att jag inte menar att klanka ner på henne utan det här är bara min åsikt! :) Och den råkar vara negativ den här gången.
 
 

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0