09,52

Jadu livet är upp och ner just nu. lite jobbigt kan jag lovah men det e ju bara att kämpa vidare.
Iaf så blire chill "fest" hos Elisabeth i kväll, ska bli så skönt att bara ta det lungt och mysa med mina äslakde vänner<3 Ni är typ det enda jag har kvar nu... Förutom Piki och min riktiga pappa :) Jag är nog en hämsk människa som mamma säger. För släkten är det som alltid ska stanna men det verkar ju inte så..... Aja nog om det !!! vill inte skriva en massa skit om att jag är typ depprimerad för jag är nog inte det för jag har ju inga kontiga tankar mer än då det jobbiga händer elr då man ska snacka om det. Så det fixar sig nog på nått sätt.

För övrigt så har vi VÄRLDENS sötaste katt unge, Gulli Gulli Snuttan ska hon heta, Men jag kallar henne sprattlan (A) För hon e så Sprattlig (a) hihi

typ 3 veckor gammal bild på mig :)



Just nu sitter jag på skolan och lyssnar på musik :P Sry för dålig uppdatering. Puss baiii




Kommentarer

Trackback
RSS 2.0