17,03

Helloj ^^

Japp då har man varit i svin huset idag (y) Skickade typ 38 grisar till slakt :O Dom va vilda :] Tihihihi :D fick oxå skjus av Linda till N så jag var hemma tidigt idag <3 :D Det e skönt med tanke på att jag ska vakna typ 05,15 i morgon för att jobba i svin huset :O Men då får jag ju oxå typ sluta kl 10,30 oxå så det e värt det :D :D

Nått jag kom på att jag glömt att skiva om är om helegn!!!! :O Glömde totaly bort att berätta vad jag gjorde :O
Iaf så var jag i bjur och festade Fredag och lördag :P och på söndagen var jag med Jens. hittade lite fylle bilder på mobilen oxå :D ^^ Och tack alla som hjälpt mig under helgen, Ni vet vilka ni är<3 Puss på er allihop!!

Och just nu sitter jag och känner att jag luktar svin (A) Ska dusha efter maten tänkte jag :) hann inte dusha på skolan :/

Pussbaiii<3


Jag i fredag, sprang runt och läste på stan... Det  gör jag ju jämt?! elr vah?

Joffla vid Rudos dator ^^

Sammy ger jäärnet :D

Rudo, hon är en awesome host <3

Jens i min förra jacka xD

Typ TJA!! jag sov där i dag på lunchen <3 :] Är det normalt? Nopp xD Men det e ju så mysigt och jag var ju så trött (A)

<--------Lanniis "säng"

Min "säng"---------------------->

Jag och Laniii idag ^^ Jävlar vilken suddig bild xD


Soet nassarna (A) :]

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0