Jag ska seriöst döda nån snart. Mår piss varje dag, varje kväll, Hela tiden förutom då jag glömmer allt för en stund. vill bryta ut och bara skrika och få bort allt! Vill inte va kär hela tiden. jag vet inte hur jag ska orka va så snäll och så förstående som jag försöker. Men jag älskar han. ja han är den enda jag har älskat. jag kommer inte komma från han med hela min själ. han kommer förstöra mig. men jag lever hellre halva mitt liv än ett liv utan han. Spelar ingen roll vad han gör elr säger för jag  kommer förlåta han. Jag älskar han. Orka va så kär som jag är. de e bara jobbigt. DRYGT! Men blir så otroligt glad då allt är bra då är allt underbart, då mår jag som bäst! Men fukk allt igentiligen... för han vill ju inte äns att jag bryr mig..... suck. Borde kanske lämna han för det är ju det han vill.


Kommentarer

Trackback

RSS 2.0