Idag e en sånn här dag som jag inte vet vad det e för dag xD

Heey!! :)

Min dag idag ----> Praktik, AffärN, Laga mat, Datorn nu, sen Rida hotshot <3  Och sen inatt hoppas jag på ett underbart besök av den bästa som finna i hela världen<3 :*

I morgon blir det Stan, ska träffa min underbara syster Mariiiina<3 Blir nog vännäs på kvällen oxå och träffa Kjellis och gänget ^^ <3

Har inte  så mkt att skriva :) Var på Lucia oxå :) Det var kul, Kan ju säga att Det där lucia tåget är alla elever på hela skolan ^^ HAHAH Ganska kul tkr jag :D PUSSBAAIII ;D

JAG IDAG!

Asso vad är det med jag och mössor som har toffs.. Jag gillar dom :]<3

Jag i Måndags, Det var typ 20 minus :( KALLT!!

Hela skolan (y)

Vi hade 2st lucior, då dom bara e 2 tjejer i 6an och det e tjejerna i åk 6 som ska va lucia :)


:)

Baibai :P

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0