Önska jag kunde hjälpa alla men mest dig Älskling.

http://bloodynails.blogg.se/ Läst hela bloggen från början till slut.. Jag blir mål lös hur mkt smärta, och förvirring hon upplever </3 Hemskt



Här e det sista hon skrev.




jag orkar inte. varför bryr jag mej ens om att skriva ner det här. jag orkar inte. jag orkar inte mer. jag känner mej halvt inne i en psykos varje gång jag är ensam. och annars.. bara som.. att jag har tappat bort mina känslor, mina tankar, som att jag glömt dom.. jag kan inte tänka när nån hör.
jag orkar inte mer. jag orkar inte. jag vill inte bry mej längre. jag vet inte vad det är som gör att jag fortfarande lever.
jag tappar ord.. G gör det med. vi tappar ord och glömmer saker.
"man är så uppäten inuti så inget funkar" sa hon och pekade på sitt hjärta och sen sitt huvud.
jag förstod precis den känslan.
vi förstår.
haha hon sa att om jag ser att det brinner så är det hon som har eldat upp vpm.

mitt bröst gör ont. det känns som att mitt hjärta blöder. bokstavligt. fysiskt.
psykiskt också..

mina tankar upprepar sej.. 
jag önskar att jag aldrig hade fötts
jag 
mår
dåligt
jag mår sämre än dåligt
jag säger alltid att jag är okej men det är inte sant.
att jag är okej betyder bara att jag precis kan fungera.
jag orkar inte mer.
till och med döden känns overklig.


shauN säger (02:01):
Show your pain, if she cares, she'll help
pows || säger (02:01):
i'll just get hurt..
shauN säger (02:01):
Show your pain, if she cares, she'll help
pows || säger (02:01):
i'll just get hurt..



det blir inga pussar idag



Kommentarer

Trackback
RSS 2.0