Hemligheter

En människa jag inte direkt älskat över allt annat på jorden men som jag gillat och brytt mig om gjorde mitt liv jobbigt, elr snarare natten jobbig.
Men jag har ett rätt så perfekt liv från utsidan. Jag har en pojkvän som jag älskar och som älskar mig, jag har en lite söt Hund som gör mig glad varje gång jag är ledsen. Jag har en häst. Går skola 2 gånger i veckan resten är praktik, mena det finns ju inget som gör att jag kan gnälla irl.
Men då den här människan bara steg in i mitt liv utsatte mig för den händelsen fick jag panik, så pass mkt att jag inte kunde stanna på platsen en sekund till.
Jag önskade jag kunde prata med människan men då skulle jag bara förstöra för det den har, och det har jag redan gjort till räckligt mkt! Men nu gör människan mig galen, så fort jag sätter mig vid datorn så kan jag inte låta bli att kolla dens fb som om det har hänt något elr liknade. Och det har inget med kärlek att göra det vet jag, elr kärlek på ett speciellt sätt. men på ett sätt så som jag vet att jag aldrig mer ska röra hans liv igen. Jag vet inte hur jag ska lösa allt, elr JO det vet jag Låt det ta sin tid och låt det rina ut i sanden. 



idag exakt 12,35 fick jag ett medelande som jag inte brydde mig om, men om jag hade fått det där medleandet för ca 4 måndadersen hade det förstört min vecka. Tiden läker många sår och det är jag sjukt glad över.


Kommentarer

Trackback
RSS 2.0