Röka vs Youga

Namaste mina älskade vänner<3
Jag har nu frunderat på youga och röka på! Hört flertal människor som rökt på börja med youga, är det en slump? Jag vet inte, kanske en slump att dom började men inte att dom fortsatte. Jag fick chansen att prova på yoga, Och jag skulle nog säga att det är rörelser som gör att du släpper spänningar och djupavslappnig så man få en omstart. och det är så skönt att gör det.  Det ger en inre frid.
Men yougan kan framkalla många delar i ruset i rökat.
När du ligger i en säng aldelens stenad och orkar inte prata utan bara liggger och tänker elr flummar för att antingen bli nykter elr somna.
Den kännslan får jag när jag gör yoga nidra (djupavslapning). Man ligger vaken men kroppen sover. Det är en skn känsla.
Sen har vi Metitionen i yogan har jag inte kommit långt i. Men det lilla jag provar pekar på att jag ofta då jag rökte på tänkte i dom banorna då man snöar fast i nått.
Jag vet inte, men det här är det jag har kännt. :)





Kommentarer

Trackback
RSS 2.0