soovandes typ

Heey !

Sovit tills nu typ :) Henke e så UNDERBAR!! sovit, sen väcker han mig och kommer med mat på en bricka <3 Finns ingen som min man :* Älskar han <3 + att han köpte mitt favo goodis tidigare, tror jag alltid vill va sjuk hädan efter (a)

Nu blir det att ringa pappa och sen se en film, gosa och troligtvis att somna om igen :) kan inte på stå att det varit en speciellt spännande dag, men endå helt okey :P

KramisBaii


 

 


 

 

Dag 3 – Min favorit årstid och varför!

 

Jaah! tror det blir sommaren, fast inte den här sommaren för då jobbade jag hela tiden. -.- Men sommaren är väl typ skön för att man e ledig och kan göra typ vad man vill :) Och jag brukar oftas hitta nån söt pojke jag faller för då hihi ^^ Och man kan ta långa rid turer på hästen min utan att frysa ihjäl :D Det e typ det som e bra ^^

 

Jag gillar faktiskt vinter lite, för då får man ta på sig varma fluffiga kläder så man känner sig as gosig :]


Kommentarer

Trackback
RSS 2.0