Don't you know you need some time...all alone?!

HEEEJ!!
varit hemma idag med ^^ är skiit tråkig i helgen x( meeen vill ha det tråkigt så jag märker då jag har kul (A) Asso det är ett knep jag använder hela tiden typ x) far ut i skogen en vecka så när man kommer in till vännäs/bjurholm/stan elr nått liknande så har man as kul och känner hur kul man har ^^ typ uppsakttar allt folk och onödigt trams mkt mer då :) antar att jag är en lite av en ensamvarg :) :)
Meen idag så sov jag typ till kl 5, sen så vaknade jag satt och snackade med mamma OCH vi kom fram till att vi skulle äta pizza idag så då for vi till vännäs och köpte de. HAHA lool
Nu ska jag ta en cigg, städa lite, va med Rizzy lite, simma lite haha lool Aa men vi hörs Pussbaiii <3
.
satt och lyssnade på rock med mamma idag oxå, vi säger (Y) för

Guns N' Roses

Guns N' Roses

For oxå och hälsade på Syrran på hennes jobb :) söööööööt kalvarna

söööööööt kalvarna

Muuuuuuuu!!

¨

kladdkaka, daim och nutella... jag gillare inte med Familjen gjorde?! bakade en igår :)

Söt älskiii<3

säger bara att de va Bacon på min pizza ;) så vet ni x)


Freee!!


Kommentarer

Trackback
RSS 2.0