fre?

hejheej :)
Blev inte många timmar sömn idag... från kl 11 till 14,30 :/ många tankar om tiden som varit och hur man ska tänka och göra för att kunna tända på och lysa upp igen :) tror jag har en liten plan nu. HAHA älskar mitt psyk snacka låter så spårat (A)
Ååå är fett orolig för Yumyum... han åt chocklad (kakao) i för några dagar sen och nu idag har han spytt 2 gånger. I överig är han jätte pigg och glad.. få hålla ögonen på honom.
Är så sjukt rök sugen, David kommer med cigg när som hälst :O LÄÄNGTAR!!! ^^
PussBaiii<3



Idag är det… en dag att försöka se allt från den ljusa sidan ;D
Idag tycker jag om… att Tobias ringde och gjorde mig glad på morgonen :)
Idag har jag… inga planer alls.
Idag borde jag… göra nått vettigt.
Idag tycker jag… att livet suger

Förra veckan med ett ord: okey
Veckans bästa: var så full så jag inte kännde nått.
Veckans värsta: .. fick reda på att han har tjej, och Yumyum har ätit chocklad.
Dagens värsta känsla… Ångest
Dagens bästa händelse…  Har många fina vänner<3
Dagens hiss... Sammy hörde av sig till mig, inte snacka med han på länge :)
Dagens diss… sovit lite och kan inte äta.

Idag är jag nöjd med… att jag har cigg.
Idag är jag missnöjd med…  mig själv.
Idag saknar jag… Nån som älskar mig.
Idag avskyr jag… mat och drömmar
Idag älskar jag… Yumyum och alla mina helt underbara vänner<3
Just nu ska jag.. ta kontakt med nån ny människa för skojs skull xD hahahahahah (nej jag är inte ut tråkad ^.^)



Kommentarer

Trackback
RSS 2.0