BILD BOOMB!

heeeeii!!
varit ute i några dagar nu ^^ Vari med Marina och alla pojkarna orkar verkligen inte räkna upp alla namn för det är så MÅÅÅÅÅNGA!! haha x(  ha haft det as kul fast lite lång tråkigt ibland (A) ^^  Älskar att folk tror jag är 16år x) <3  Nu ska jag ta en cigg sen snacka med Rasmus på skypen (A) :)
Var oxå på äventyr med isak, det var skojigt ^^ :D for och hälsade på Jimmy :) han mådde bra och så frisk ut ^^
Vi hörs Pussbaii <3
Här får ni en Jävla massa bilder (A)
Sen gooo Tackos med sisthaaa<3 Vi är bra på att laga mat YEEH!! JAH!
Dom e så söööta tsm :) :)
Rizzy och chrille var oxå med, han rockade lite med gittaren ^^
For och hälsade på Jimmy med Isak :D Kul att få se han igen :)
Robin är viktig och snackar i tele xD haha
Marina fottar :D
Danne gillar (Y)
Alla Dannes och Robins gittarer ;D
Mariina failade och tog fler på läppstiftet xD <3
Feeeeeeeeest med boyseeeeeen :D :D :D
JAG ÄR SÅ SERIÖS jajaa!!
Jag och sis<33333 klipte henne sen :]
Jag på Kärnhuset :)
And Fuck You! xD
jag och peter för nån helg sen ^^
äta pizza med sis <3
på väg till vännäs nån dag ^^
Jag nån dag :)
Nu är det slut.
Jag för nån dag sen ^^
Jag och marina förrförra torsdagen xD <3 hattifnattarna Jaja!
Var på stan i Torsdags och Marina skulle köpa mobil, men så blev det inte :(  Men rasmus var trött (A)
.
.
Her feelings she hides.
Her dreams she can't find.
She's losing her mind.
She's fallen behind.
She can't find her place.
She's losing her faith.
She's fallen from grace.
She's all over the place.
Yeah,oh

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0