VALBORG!

Heejheeeejheej!! :D
Hade världen skummaste drömm inatt xD drömde att jag var i ett hus och det var släkt träff, alla satt i fin rummet och drack kaffe och var väldigt tillbaka dragna. och dom gillade inte mig så den började jaga mig och mina vänner ut ur huset.  Alla utom jag sprang iväg efter en skogs stig. men jag följde huvudvägen fast på sidan av den, stora hellar bedde ut sig längs vägen, och man va tvingad att hoppa mellan för att inte ramla ner i hål. Näst jag sprungit en bit och sätter mig ner, så kommer Fredrik fram
F - Hej vad gör du här?
J - Hej, inget, Vågar du prata med mig nu?
F - ja!! fan kärringen är ju gravid. är så less.
J - Ja du som inte äns gillade henne förut, hur gick det till?
Sen poclkade Fredrik ut en konstig tand stälning som såg ut som tänder fast det var som bara plast. Och sen vaknade jag  xD
Bytte ut namnet på människa jag drömde om så ingen ska bli sur elr liknande :) :)

jag färgade håret nyss, nu på med party kläderna för nu ska det firas ;D haha ^^

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0