säg, finns det ett bättre liv?

Hejheeehej! 
 
Sjuk, hostar, och har feber! Blööööööööööö... Allt känns tungt och trögt! imorgon är det jul för den som missat det. Känns jobbigt, känns som ennu en kväll som man ska sitta här vid datorn och göra.. ingenting. Känns som om allt e fel, känner mig så missplacerad.. Men jag vet ju vrf, inga band e bundna för jag binder med den jag valt till min pojk. Måste sluta med det. Fuck that, fuck alla löngner. HAHA inge mer knas nu... Börjar förstå spelet lite mer, börjar fatta att de dom jag tkr synd om och dom jag ser som svaga dom är jag snäll mot dom ger jag en skopa kärlek och en skopa saning medans många andra trampar på dom, utnyttjar och skiter i dom som om dom vore mindre värda... Så jävla kasst det måste kännas att vara er som gör så.. Asso .. Ne hur kan ni? En för alla, alla för en! Jag täcker din rygg, tecker du min rygg? tror ej att alla skulle göra det...  Åååå jag som inte litade på er förut.. nu då? hur ska jag kunna tro nästa människa som säger mig att allt e fint att allt e lungt.. då alla bara gör det för att.. ÅÅÅÅHH!! NEEJ!! nu får ni fuckade människor vara! jag vill vara själv och slippa er bajs barn. HATAR ER JUST NU!! hejdå. 
 
 
 
Glömmde berätta... det är inte synd om mig, det är bara synd att jag tror det ibland<3

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0