Soo i'm on the same shit again?!

God Morgon!
Säger jag så här kl halv 3 på dagen! Nee men jag vaknade vid kl 2 irl (A) 
 
Juste, En nykter Jenni känner lika mkt för han som en onykter jenni. Yes jag pratar om mig själv i 3dje person xD haha  Nee men jag trodde ett tag att allt skulle släppa då jag blev nykter, men så var det verkligen inte. Att snacka med han igen känns underbart. Typ som att åka runt på rosa måln och ha ploppat 100st E och sen delar man ut klubbor till alla som man ser till och med dom små kaninerna i skogen :] hahaha! ungefär så är mitt liv just nu.. .ELR??!<3
 
I morgon ska man till stan och va på skolan, hoppas Tina kommer :) Och juste nu till helgen ska man till Nordmaling och va med Ronja :P det kommer bli as nice tror jag :) ska bli kul att få träffa min far oxå, inte träffat han på ett bra tag nu. Men snart kommer Shalome hit och ska leka med Martin, och jag är barnvakt igen! Jaja David skulle sticka och hjälpa Alex pappa med nån tvätt maskin WHAT EVER!!! xD nu skriver  JAG BARA BAJSA SAKER!!
heejdå puss<3
 
 

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0