Tänka att jag ska få kyssa dig igen<3

Neeee, röka, film, röka, sova... JAG ÄR TRÖTT!! GOD NATT!! 
jag är arg, sur, elr missnöjd iaf. Vill helst av allt skrika på nån och säga att dom är duma i huvudet. men så ska man inte gör. Vill snacka med dig för du gör att jag blir glad och glömmer allt jobbigt ett tag. Men iaf tror ej vi kommer snacka idag. MEEEEEEEEEEEEEN jag har tråkigt och är arg elr iriterad, typ pms fast ska inte ha det nu så (A) hihi Men ska hoppa ut och röka en ciggish nu seeeyaah pussbaii<3
 
 
Ibland önskar jag att jag låg i dina armar och allt var exakt som jag fantiserar att det ska vara. Men oftast försöker jag vara realistisk. Men just nu önskade jag att du var här bredvid mig och jag kunde smeka dig på kinden och säga att jag älskar dig och somna i din armar och vakna upp till en ny dag med dig. Att få se dig, dina ögon, ditt lende, höra din röst och få kyssa dig igen. Aldrig någonsin har jag kännt så här för nån annan. Du gör mig till den starkaste och den svagaste människan på jorden. Älskar dig.

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0