call up that chick and see if she's home, and fuck here good! bye bye bby<3

HEY !!
jag tänker skita i allt nu. Det finns ingen som vill förstå mig i slut ändan. Finns inget som får mig att stanna kvar nu. Allt som händer, och allt som har hänt har på verkat mig as mkt. Och fuckt upp som jag är så skiter jag i allt nu. Har den jag behöver för att kunna förtränga allt nu. Taack<3  Återvänder till det kalla och känslor lösa ruset HAHA ;D  Dom säger att du inte hatar mig, men att du är less på allt drama. Fine, fuck that bitch, do that shiit, do the beer thing you like to do. i love you fo how you are not what you do. så gör vad du vill, skit i allt vi haft, jag ska oxå göra det. Drar i väg snart, hoppas jag aldrig behöver komma tebax för varje gran i skogen, varje liten väg på minner mig om dig. Så FUCK this shiit!

 

Älskar dig Henrik Marklund.

Vill aldrig mer bli kär. Och jag ska fan ALDRIG älska nån igen.

Jag är inte längre din musik.

jag vill inte dö, jag vill bara inte leva.

 

Men tack alla läsare, Nu ska jag börja blogga lite mer regel bundet och lite mindre känslor fullt så alla tror att jag mår bra igen :) :)

 

PUSSBAIII<3


Kommentarer

Trackback
RSS 2.0