hate that bitch!

Heeeyhopp !!

Haft världen bästa kväll med sish (mariina). vi så Mesteratten i 3D. Sen hade vi ca 1,5 timme på stan som vi ägnade oss till stjärtlappar och borgar och en brasa. Det var hur sojj som helst<3 Nu sitter jag i bjur, det är det poker tunering med alla b-holmare :) :)

måste bara skriva att det finns folk jag önskade att jag aldrig kännde. Och jag vill verligen slå henne på käfften och be henne att försvinna från min verklighet.... Men jag vet att det e dumt att göra nått sånt. så jag får försöka leva med att hon existerar.... suck... vissa människor verkar bara finnas till för att förstöra för än x) Aja får figthas med mig själv, istället för men hon... Elr han?!.... HAHA nu förvirrar jag e nog ;) hahaha xD allt för att ingen ska fatta om vem jag skriver om (A) elr?

ha det fint, baiiabii


Kommentarer

Trackback
RSS 2.0