so fuck u guy's I'm going home! <3

OKEY!! TACK!! JAAH!! TACK!! det slog mig ganska hårt i skallen!! DET KÄNNDES BRA! TACK!! (svammel, svammel xD)
Ne men nu till det som slog mig, asso shiit... nu vet jag vrf jag blivit så off på hästarna. jag älskar ju dom. jag gör verkligen det. Mena tanka på att Hotshot skulle försvinna... asso seriöst jag börjar gråta. Men endå vill jag inte ut till stallet! Men det är ju för att jag har för fullt upp med att försöka va social och jaga människor som jag vill vara med. Men FUCK THEM!! asso ärligt så ska jag nog inte vara ute med folk mer än nån helg lite nu och då ^^ för va faan värt att supa och röka varje helg? Nopp! mer värt att ha ett liv, en hobby gör nått man gillar! nått man Älskar! jag har en häst som behöver mig, jag har en hund som behöver mig... och jag... JAG BEHÖVER DOM! så nu jäävlar ska jag ut och följa mitt hjärta till dom enda på jorden som inte sviker mig, Hotshot och Yumyum han följer så klart med ut<3
Så efter allt kanske jag inte rockar bort allt, jag bara fuckar männskilgheten och är med dom som inte är ute efter att utnyttja en <3 so fuck u guy's I'm going home!

Pussbaii<3


Kommentarer

Trackback
RSS 2.0