VART TOG ALLA BRA KILLAR VÄGEN, JO DE FÖRSVANN SAMTIDIGT SOM DIN SJÄLVRESPEKT

...
..
.
Kroppar.
och dröm kroppen.
Kroppar, suck. Tkr det e tråkigt att många e onöjda med deras kropp, tkr dom som e onöjda med ex, sitt fett kan träna och dom som e onöjda över sin form på kroppen kanske borde titta på sin kropp från ett annat perspektiv, elr bara lära sig älska sig själv. kanske e lätt för mig att säga då jag varit pinn smal hela mitt liv, Men det  är inte kul att va det heller... För jag har alltid tyckt jag har för lite former. jag har i många år velat lägga på mig en del fett på vissa kropps delar. men fan heller att man blir fet på rätt ställen då man fläskar i sig massvis med feta saker. Haha.
Men efter att lärt mig att jag ser ut som JAG ser ut, Att jag har fina delar och vissa som bara är helt normala. Och att min kropp inte kommer se ut som i mina drömmar.  Utan min kropp är helt JÄVLA underbart unik :) Dock "tränar" jag för att "fixa" min kropp, fast jag tränar mäst för jag älskar känslan av att kunna bära "tunga" saker och hålla kroppen hel och frisk, Och för att ha någolunda platt mage då jag tycker det e snyggt ^^ Men det jag irl vill ha sagt med det här är - ändra det du kan och lär dig älska dina defekter. Och först och främst Älska dig själv, inte bara din kropp utan ditt sinne oxå<3
Snyggaste bilden xD
Drömmmmmm kroppen.
Ojoj, jadu... ett par medel stora bröst, snygga höfter, små fötter, lagom långa ben, formiga lår? tror jag har rätt så normal drömkropp.  :) typ Kenzas kropp e min drömkropp :)
Och killars kropp... Hhmmm. Asso har nog inget bara YEEh det vill jag ha!! utan det är typ kropps språket, och ansiktet som jag bryr mig om.  Men skulle jag va tvingad att välja skulle det nog bli en halv tränad smal kille :)
OCH nu efter ett sånt här gigantiskt inlägg med 1000åsikter... säger jag Pussbaii<3

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0