De e inte att döma, utan det är att se sanningen.

Tjohopp!!
Ursh vad jag har trååkigt.... borde skaffa mig ett liv?! xD Nee men av skaffade mitt liv nu för att palla med allt om ett tag :) :)
Känns ganska skönt att bara tråka och göra inget ting ett tag (A) :) Först blev jag sur grinig och ville bara bort, men efter ett tag börja jag gillare. och just nu känns det som om jag kan sitta kvar här i flera år x( HAHA elr inte!!! x)
Ne asso Röka cigg, se film, chatta, cama, ge hästarna vatten, och kanske om jag orkat har jag plugga... det e typ det jag gjort dom senaste dagarna?   Aa och tagit en sup oxå ofc men det ska vi inte prata så mkt om THihihi x]
Pössbaai <3  Fan va ointressant YES AND YOU LIKE IT x)



. Att det inte e rätt att blunda för sanningen i ens eget eller andras liv, synd e synd man kan inte ignorera eller låtsas som om det inte e så. De e inte att döma att se sanningen.
Men sanningen måste alltid förmedlas med kärlek, och din förmaning måste ha som syfte att bygga upp.
Det är inte e rätt att blunda för sanningen i ens eget eller andras liv, "fel" e "fel" man kan inte ignorera eller låtsas som om det inte e så. De e inte att döma, utan det är att se sanningen.
Men sanningen måste alltid förmedlas med kärlek, och din förmaning måste ha som syfte att bygga upp, inte bryta ner elr kränka.  Och lika så med "rätt" :)

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0