Would you turn my volume up before of the cops?!

Heey heey!! :D

sitter här och tänker.

jag har trååkigt!

funderar på att lägga mig i sängen och sova. Imorgon kommer en tung dag! ska va på praktiken från 07.00 till 18,00. Tänkte jag kunde hjälpa till så mkt som möjligt då jag varit borta så mkt. En sak e då säkert att jag måste lyssna på mitt inre, inte bara skita i allt för att det känns dåligt för sekunden.  GUD VAD JAG SKRIVER OM MIN ÅNGEST!! ursh vad trååkit för er att läsa -_- HAHA !!

Kärlek e sjukt komplicerat. Och desto äldre man blir desto fler människor blir inblandad. Jag ser sånt jag inte borde se... hatar att se sånt. fast jag visste det innan jag såg det. men jag fick det bekräfftat... URSH!! jobbigt... Jaja så länge jag lever är inget över.

And know my heart is a stereo that only plays for you<3


Kommentarer

Trackback
RSS 2.0