Svar på frågestund ;D

om du fick gå tillbaks några år, vilket år skulle du välja? :D

När jag gick i i högstadiet i Bjurholm. Då var största problemet hur man skulle komma ifrån lektionerna lite tidigare elr att vaktis kom och jagade en till lektionen xD Och då hade man rikiga kompisar och allt bara flöt på. Och i 9an hade jag en underbar pojkvänn som jag då älskade och han älskade mig. Och jag hade en Häst som jag red och tog hand om. Och jag träffade måna ny människor och festade bara nån gång ibland. Faan vill tebax nu<3 Hihi :)
.
.
vad saknar du mest just nu?
Jag saknar just nu mest nån jag kan va med hela tiden, och nån som förstår varje mening jag säger. Det är ju inte det att jag inte har nån som förstår mig, men dom flästa bor så lång bort elr har så mkt i sitt liv just nu. Plus att jag är så ostabil just nu så har som dissat elr stäng ut alla människor som försökt söka sig till mig.
Och jag saknar att va FRISK!! är sjuk just nu, allt jag vill är att få gå ut och gå och rida min häst<3
.

.

om du kunde flytta vart du ville, var skulle du flytta:)?
Jag skulle nog vilja flytta till Finland, till min bästa vän Ruth. Skaffa en man där och bara må gott. Saknar henne så sjukt mkt. men sparar pengar nu så jag kan fara dit<3 ska bli hur skoj som hälst och hoppas hon fått sin unge då så man kan få gulla med den oxå :)



.
Om du skulle flytta in med en kompis, vem/vilka skulle det då vara?
Om jag skulle få välja några jag bara skulle få bo med sådär så skulle jag vilja bo med
Ruth för hon har jag alltid skoj med.
Sen Mariina för hon har jag oxå alltid skoj med.
Sen oxå Denny för han är en underbar människa som jag trvis med.
Och sen skulle jag vilja ha nån väldigt händig människa i mitt hus :D


.
Ska vi skuggsexa lite? <3

MMmmm jaaah bby<3 en hel natt för extasten skulle ;)


Kommentarer

Trackback
RSS 2.0