sov gott nu<3

TjolahoppTjollahey!
sitter här i natten, har lite (ganska mkt) ångest tror jag (A) Dock ingen jag ångrar, men ångest över att jag inte vet hela saningen. meen meeen tror det e fult normalt dooh ^^ önska jag inte var själv just nu. men är ju van vid det här så bara att plåga igenom :) Känner mig som inte ledsen, men tänker så mkt... måste snacka med några så jag kanske få veta saningen ^^ känns viktigt just nu, inte säkert det är det i morgon dooh :) Jaja ska ta en cigg och se om jag kan sova sen, GOD NATT<3
trött och osminkad haha x]
.
KOMMENTAR
Haha, älskar ännu mer att se hur mycket du tar åt dig för en ynkla liten kommentar att du måste göra en sådan långt inlägg med endast förklaringar för att "bevisa" motsattsen! ;)
SVAR
Och svaret är väl så att jag bryr mig?! om nån kommenterar min blogg så är det klart jag bryr mig?! Jag är ingen stor bloggare så klart som f*n att jag bryr mig, jag behöver inte ha nått filter för dåliga kommentarer, skriver nån nått dåligt elr elakt så måste jag ju iaf självransaka mig själv. och i det här fallet så tror jag bara att de e nån som tror hon är centrum i min värld... men asso tjejen jag skrev om kan inte äns läsa min blogg... SOOOOO sry bruden du är inte den tjejen som jag är snyggare än, du kanske är snyggare än mig? men... how gives? not me, because you are just a hoe!!! x] Pussbaaah<3

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0