Välkommen till min värld, mitt ex värld och nån jag hade sex med. Fakeböök!

jag vet att orten den bara dansar med, vi blir fler och fler när ljudet kommer rakt ner.
Det e lite konst, det är lite brott. Det är så mkt skoj, Det är de livet vi fått.
Och jag har vandrat lång det har ni redan hört, så jag tackar dom som alltid gett mig stöd.
När jag kämpa och försöker få mitt leve bröd, om inte alla finns om kring mig är jag redan död.
Jag häller denna dryck för alla som kom nyss, ta bort sminket för ikväll är det betong kyss. Inga fina liv, ingen bostadsrätt, bara några g's men dom har stor respekt!
Så innan ljuset släcks.. jag har jag en liten text, tror jag ger den bäst när jag är full och väck, och det är jag nu så lyssna kär du... Dansa med till denna takten och följ med mig nu (L)
:
jag vet att orten den bara dansar med, vi blir fler och fler när ljudet kommer rakt ner.
Det e lite konst, det är lite brott. Det är så mkt skoj, Det är de livet vi fått.
Och jag har vandrat lång det har ni redan hört, så jag tackar dom som alltid gett mig stöd.
När jag kämpa och försöker få mitt leve bröd, om inte alla finns om kring mig är jag redan död.
Jag häller denna dryck för alla som kom nyss, ta bort sminket för ikväll är det betong kyss. Inga fina liv, ingen bostadsrätt, bara några g's men dom har stor respekt!
Så innan ljuset släcks.. jag har jag en liten text, tror jag ger den bäst när jag är full och väck, och det är jag nu så lyssna kär du... Dansa med till denna takten och följ med mig nu (L)



Kommentarer

Trackback
RSS 2.0