Nu sitter jag här själv.

Heeej! 
Förvirrar jag er? ;) jag förvirrar mig själv lite gran iaf xD haha Nee men mkt har hänt dom senaste dygnen känns det som. Men jag och Denny har gjort slut, men vi är vänner. Och jag har bestämt mig för att inte berätt för nån om hans negativa sidor elr snacka skit osv. det är ju väldigt lätt att snacka skit efter man gjort slut med nån. Men det känns som den resan vi gjorde till sammans var värde full för mig och han har gjort mkt som jag är tacksamm över. Smartare kille än han kommer vara svårt att hitta. Men nu är jag som sagt singel och sökande HAHA xD Just nu håller jag på att städa mitt rum och her inn alla grejer som jag haft i lägenheten. Ironiskt nog tar det längre tid att städ amitt rum än hela lägenheten... LOOOL!! 
 
Hejhopp på er<3
 
 
det var fina tider, Tack<3
 
 

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0